Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

Kahveci Yakup ilk olarak 4.sezonda karşımıza çıkıyor kendisi bir kahvehane işletmecisidir Sivas'lıdır yanında çalıştırdığı çırağı Yiğido vardır.

Hikaye[]

Kahveci Yakup kahvehane işletmecisidir , kahvesinde genelde kahve , oralet ve çay servisi bulunur okey , iskambil türü masa oyunları mevcuttur. Yakup'un müşteriler genelde mahalleden olsada ağırlıklı Hüseyin ve Şükrü'dür onun dışında Kemal Bey , Seyyar Tayyar , Emre , Teo ve arada sırada nadir de olsa Haluk ve Tuna'nın da bulunduğu görülür. Kahveci Yakup genelde Hüseyin ve Şükrü ile irtibattadır kahveye devamlı gelip beleşe çay , oralet ve kahve içerler Yakup her seferinde borcunuz birikti borcunuzu ödeyin diye sitem eder , fakat Hüseyin ve Şükrü hiç oralı değildir para vermemelerine rağmen kahveye sürekli giderler , Yakup arada bir size çay yok borcunu ödeyin öyle çay içersiniz desede Hüseyin'i çok sevdiği için kırmaz ve her gelişlerinde onlara çay verir.Hüseyin ve Şükrü'ye yaptıkları iş konusunda sürekli akıl verir fakat Hüseyin Yakup'un akıl vermesini kaldıramaz ve 'Espri yapma Yakup çay yap' diyerek sürekli Yakup'a sitem eder.

Yakup'un Kahvesi

Advertisement