Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

Tansel gözde lokantaları dolaşıp, yemeklerini değerlendiren bir gurmedir. Bir gazetede “Lezzetlerin efendisi” takma ismiyle yemek kritikleri yazmaktadır. Takma isimle yazdığı bu yazılar, oldukça etkili olmakta, Lokantalar için olumlu ya da olumsuz sonuçlar doğurmaktadır.

Hikaye

Tansel eşi İdil ve iki kızı vardır ve çok güzel gitar çalar.Tansel yapı itibariyle kibardır. Kabalıktan ve maçoluktan hoşlanmaz, karısını çok sever ve ona romantik hediyeler alıp devamlı mutlu etme çabasındadır.

Haluk ve Tansel tartışırken

Komşusu Haluk taşındıktan sonra işler değişir ve Haluk ile devamlı zıtlaşıp tartışırlar ve bunun sonu kavgalara kadar gider.Tansel ve Haluk karşı oldukları zaman boyunca devamlı kendilerini kanıtlama çabasına girerler. Haluk'un Tansel'i evine davet edip yemek ikram etmesi gibi.Eşleri tam tersi çok iyi anlaşırken Haluk ve Tansel adeta birnirinin ezeli rakibi konumundadır.Tansel Haluk için Mağara Adamı deyimini sıkça kullanır.Sitede yönetici seçimi için bile bir birilerine rakip olurlar ve yeri gelir birbirlerine şantaj bile yapmışlardır.Arabalarını bile park ettikleri yer konusunda tartışıp kavga etmişlerdir.Futbolla hiç ilgisi olmayan Tansel'e bedava verilen bedava Beşiktaş maç biletini bile Haluk almasın diye vermemiştir.Yeri geldiğinde de ittifak yapıp birbirlerini desteklemişlerdir.

Tansel'in eşi İdil ve Kızları Ece ve Melis

Advertisement