Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

Meltem Haluk'un karısı, Duygu'yla Emre'nin annesi ve Müzeyyen Hanım'la Müsteşar Kemal Bey'in ilk çocuğudur. Dizinin ana karakterlerindendir. İlk sezonlarda Güven Kargo şirketinde insan kaynakları müdürüydü.

Hikaye[]

Hayat felsefesi her zaman ileriye dönük modayı dünyayı takip eden bir kişidir. Kocası Haluk'un aksine daha duygusal ve ılımlı bir yapısı vardır. Sorunlarını konuşup anlaşarak yapmaya özen gösteren bir insandır.

Meltem, kariyerinin zirvesinde çok güzel bir kadındır. Başarılı bir iş kadını olan Meltem’in hayattaki en büyük amacı Haluk’un içindeki duygusal ve romantik erkeği çıkarmaktır. Ancak bu Taş Fırın erkeği Haluk için çok zordur. Bu yüzden Haluk’la sürekli tartışır. Ne kadar tartışsa da kocasına büyük bir aşkla bağlı olan Meltem, bu inadından hiçbir zaman vazgeçmez ve günün sonunda istediğini Haluk’a yaptırmayı başarır. Meltem'in en yakın arkadaşı Gönül'dür. Çok uzun süren bir dostlukları vardır 

Meltem 2004 (Zeynep Tokuş)

Meltem; Haluk'un aksine sinema, bale, opera, konser vb aktivitelere gitmeyi seven biridir. Sürekli eşinden romantik bir erkek olmasını istese de Haluk yapmaz, çünkü bunu zayıflık olarak kabul eder. Meltem çoğu kez Haluk ile boşanma noktasına gelir fakat her seferinde tekrar birbirlerini sevdiklerini bundan vazgeçerler.

Dizi Star TV'de yayınlanırken Meltem iş için ABD'ye gitmek ve 3 ay boyunca orada kalmak zorunda kalır. Meltem'in ABD dönüşünde rolünü Zeynep Tokuş üstlenir. Meltem aradan geçen zamandan sonra tekrar ABD'ye iş için gitmek zorunda kalınca Haluk karısını asla yalnız göndermeyeceğini ve kendisinin de onunla gelmek istediğini söyler ve Meltem ile ABD'ye tekrar giderler. Devam eden yıl içinde tekrar dönüş yaptılar.

Galeri[]

Meltem'in galerisi.

Advertisement