Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

Bayan Mary veya Mary Hanım olarak bilinen karaktere Mrs Mary dendiği de oluyor.

Bayan Mary, Haluk ve Selami'nin çalıştığı inşaat şirketinin hisselerinin bir kısmını satın alan Amerikalı şirketin idare müdürüdür. Bayan Mary Türkiye'ye geldiğinde Türkler hakkında fazla bir bilgisi yoktur; o yüzden Bayan Mary ilk geldiğinde çok acemilik çekmiştir ve çalışanlarla anlaşma konusunda zorlanmıştır. Patronlarından çok çekinen ve korkan Bayan Mary işini her zaman garanti altına alarak ilerlemiş olduğu için çalışanlarına İngilizce dersi almaları için özel hoca tutulmuştur. Bayan Mary çalışanlarıyla anlaşamadığı zaman Yasemin sayesinde iletişim kurmuştur.

Mary Hanım 2003

Bayan Mary bekar bir bayan olmasından ötürü şirketin ortağı kadınlara zaafı olan İsmail Bey tarafından devamlı taciz edilmekteydi. Mary hanım bir müddet sonra Türkçe öğrenmeye karar verir ve çalışanlarından kendisine yardımcı olmasını ister. Bunun üzerine İsmail Bey Mary Hanıma yardımcı olacağını söyler ve ona Karadeniz ağzı ile Türkçe konuşmayı öğretir.

Mary Hanım, 2017'de diziye konuk oyuncu olarak geri dönmüş ve Haluk'un daveti üzerine akşam yemeği için evlerine misafir olmuştur.

Advertisement