Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

Kemal Erkoç, Kemal Bey veya Müsteşar Kemal; Meltem'in babası, Haluk'un kayınpederi, Duygu ve Emre'nin dedeleridir.

Hikaye[]

Kemal Bey aslında; iyi huylu, kimseye zararı olmayan bir insandır .Kemal Bey emekli olduktan sonra kendine devamlı bir hobi edinme gayretine girer fakat yaptığı işlerin hiçbir zaman sonunu getiremez.

Kemal Bey sürekli farklı fikir ve işlerle (bakkal dükkanı, kitap yazma, kayak, balıkçılık, belediye başkanlığı, milletvekilliği gibi) eşinin karşısına çıkar; yapmaya çalıştığı hobi ve fikirler yüzünden her seferinde hüsrana uğrar ayrıca kaza geçirir, dolandırılır veya dayak yer. Müzeyyen Hanım Kemal Bey'in yapmak istediği şeylere tahammül edemez. Eşinin 2006'daki vefatından sonra yalnız yaşamaya başlayan ve artık eskisi gibi gereksiz işlerle uğraşmayan Kemal Bey genelde kızının evine veya kahvede zaman geçirirken görülmektedir.

Soyadı konusunda devamlı bir farklılık vardır . Denize açılıp fırtınaya kapıldığı zaman televizyonda ismi Kemal Aydın olarak geçer fakat bağımsız aday olarak seçimlere girdiği dönemlerde hazırladığı afişlerde Kemal Erkoç olarak görünmektedir.

Advertisement