Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

Berke ilk olarak 2010 yılında 4.sezon bölümünde ortaya çıkmıştır.Berke önceleri Duygu'nun sevgilisi iken ilerleyen zamanlarda birlikte yuva kurup evlenmiştir.

Hikaye[]

Berke aslen Denizli'li okumak için İstanbul'a giden öğrencidir.Berke Duygu ile üniversite yıllarında tanışır ve ilişkileri yürümeye başlar.Berke ilk başlarda kabuğuna sığamayan macera perest motorsiklet sahibi çılgın bir gençtir.Haluk ile tanışana kadar bu derecede çılgın birisi olmaya devam eder fakat tanışma faslından sonra herşey çok değişecektir Berke için.Berke Haluk'un sert tutumu ve kızına olan düşkünlüğünün farkına varınca bazı heveslerinden istemese de vazgeçmek zorunda kalır buna kullandığı motor da dahil.

Berke Haluk'un baskısı sebebi ile Duygu ile yuva kurmaya karar veririler ve kız istemesi için Denizli'den babası Menderes annesi Nurten ve halası Gülfidan yola çıkarlar. Duygu'nun annesi Meltem her ne kadar Berke'nin ailesi ile bir kültür şoku yaşasada kızının isteği üzerine razı olmak zorunda kalır , sonraları Denizli'de güzel bir düğün yaparak dünya evine girerler.Haluk evliliklerinin ilk zamanlarında kendi evlerinde kalmaları konusunda ısrarlı olur fakat daha sonra ev paylaşımının yapılamamasından dolayı bu fikirden vazgeçer.Kızına olan düşkünlüğü hat safada olan Haluk kızını dövdüğünü duyunca Berke'yi pataklamak istediğide olmuştur.

Berke ve Duygu

Berke bir müddet sonra bir kız çocuğu sahibi olur adını da Buse verirler. Berke ilerleyen zamanlarda iş için Irak'a çalışmaya gider bu süre zarfında çok az görünmeye başlar , Duygu'da Berke'nin evde yokluğundan dolayı Babasının evinde yaşamaya başlar.

Advertisement