Çocuklar Duymasın Wikia
Advertisement

İsmail Bey diğer lakabıyla Fısfıs İsmail Haluk ve Selami'nin çalıştığı inşaat şirketinin patronudur. Babası Dursun Bey'in yaşlanması üzerine işlerin başına geçmiştir; babadan kalma mühendisleri Haluk ve Selami'nin yardımlarıyla iş görmektedir. Şirketin hissesinin yarısı ABD'lilere satılınca Amerikalı patronu Mary Smith ile ortak çalışmaya başlamışlardır. İlerleyen zamanlarda Amerikalılar şirketin tamamını satın almak istemeleri üzerine İsmail büyük bir bulanım yaşar. Sonuçta %51 hissesini satmıştır.

Hikaye[]

İsmail Bey kadınlara düşkünlüğü ile bilinir, Fashion TV izler ve cebinde hep bir ağız spreyi bulundurur. Genelde konuşmaları hep kadınlar üzerinedir kadın tavlamak için 1993'ten beri soğan sarmısak yemediğini devamlı söyler; o kadar ileri gider ki şirketi kapatıp pastane veya Karadeniz pidecisi açmayı bile düşünmüştür.

İsmail Bey 2002

İsmail Bey kadınlara düşkünlüğü sadece dışarıda değil internette ve iş yerinde de bazı tacizlerde bulunur. İsmail bey Selami ile devamlı internette kendisine kız bulmasını ister fakat Selami bu işi yapmayı hiç sevmez. İsmail Bey iş yerinde çalışanı Yasemin ve ortağı Mary Smith'e devamlı sarkıntılık etmektedir ki ortağını Türk hamamına erkekler bölümüne götürme girişiminde de bulunmuştur.Yasemin için ise devamlı "Dosyaları kontrol edelim" diyerek odasına çağırıp taciz etmiştir. İsmail Bey işlerinde pervasız bir insandır işini aldığı Kardeşler Sitesi'nin izolasyonunu onarımını bile umursamaz 'Yaz geliyor artık dam falan akmaz' diyerek işi savuşturmuştur ancak bunun yüzünden çalışanı Haluk Site sahibi Seyfi bey'den yumruk yemiştir. 2010 Kokteylde Fısfıs İsmail ile Patroniçe Canan Hanım, alkolün etkisiyle, salsa dansı yapacak kadar yakınlaşmıştır. Ancak Canan Hanım hiçbir şey hatırlamamaktadır. Gecenin devamında olanlarla ilgili Fısfıs gayet memnun görünürken, Canan Hanım'ın içini bir şüphe kemirmektedir. Konuyla ilgili dedikodular, şirkette günün konusu haline gelir.

İsmail Bey en sonunda Babasının zoruyla Karadenizli Cemile'yle evlenmiştir. Karısı İsmail'e karşı sert ve otoriter olmuştur fakat bu evlilik fazla uzun sürmeyecektir ve İsmail kaldığı yerden kadın avına devam edecektir.

İsmail Bey'in pek bilinmeyen bir özelliği de Amerika'da bulunmuş olmasıdır. Amerika'da amcaoğullarının yanına dil öğrenmeye gitmiş, ancak hep kendi hemşerileriyle takıldığı için yine dil öğrenememiştir. Hatta İsmail kadın avlamak için bir sürü kursa gitmiş, hiçbirinde başarılı olamamıştır.

Advertisement